Google Adwords

A Google sok évvel ezelőtt rájött, hogy rendkívül vonzó reklámfelület a találati listája és létrehozta a Google Adwords rendszert. Azóta ez a szolgáltatása olyan szinten kinőtte magát, hogy évente sok milliárdos bevételt biztosít a keresőóriás számára. A Google Adwords nagy előnye, hogy a hirdetésünk akkor jelenik meg, amikor valaki a számunkra fontos kulcsszavakra hajt végre keresést. Így abszolút relevánssá tehetjük a hirdetésünket és tényleg a legpotenciálisabb ügyfélkört célozhatjuk meg vele.A fenti állítás persze csak a Google Adwords kulcsszavas hirdetéseit fedi le, ugyanis van lehetőségünk nem csupán a Google találati listáján, de a Google display hálózatán is, a YouTube-on, valamint a mobilalkalmazásokban is megjeleníteni hirdetést a Google Adwords segítségével. Így gyakorlatilag a lehetőségek száma, amelyet ez a rendszer biztosít, szinte kimeríthetetlen.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük