A Logosz Cégcsoport székhelyszolgáltatás lehetősége a legjobb döntés!

A Logosz Cégcsoport kecskeméti irodája segíti a kezdő vállalkozókat abban, hogy valóságosan a cégükkel kapcsolatos tevékenységeket tudjanak foglalkozni ahelyett, hogy olyan adminisztratív feladatokat kellene ellátniuk, melyekkel csak az idejüket és az energiájukat pazarolják. Ilyen tevékenység például a hivatalos levélügyek adminisztrációja. A Logosz székhely szolgáltatás az az intézmény, mely a legnagyobb adminisztratív terheket leveszi az emberek válláról, ezáltal megkönnyíti a vállalkozói tevékenységüket.

A székhely szolgáltatás azért jött létre, hogy segítse a vállalkozókat: a cég bejegyzésekor már ki kell jelölni azt a postai címet, ahova a cég hivatalos levelei érkeznek majd. Ez a cím tulajdonképpen bármi lehet: a vállalkozó saját lakcíme, egy bérelt iroda címe, egy székhely szolgáltató címe – ez a legjobb választás! A székhely az a hely, ahol át kell venni a leveleket, ennél fogva kezelni és rendszerezni is itt kell majd őket, sőt, ha jönnek a NAV ellenőrei, itt kell bemutatni nekik az iratokat. A Logosz segít, hogy ne Önnek kelljen ezekkel a papírügyekkel foglalkoznia, mely mind az otthonában, mind az irodájában komoly terheket rónának Önre. A Logosz irodái országszerte 19 helyen találhatóak meg.